Årets IC-gala

Lindeskolans Idrottscollage årliga gala gick av stapeln 15/5. Många fina prestationer prisades inom alla de sporter idrottscollage har att erbjuda.

Stort grattis till alla deltagare!!

Årets Pristagare:

Årets rookie: Ella Andersson (judo), Amanda Holmberg (handboll), Zita Kelecsényi (volleyboll), Lukas Jönsson (fotboll), Nathalie Bolmberg (innebandy), Anna Jäderqvist (dans), Viktoria Christov (rytmisk gymnastik), Albin Sjölin (ishockey)

Årets unga ledare: Karin Magnusson (judo), Philip Sjöberg (handboll), Sofia Larsson (volleyboll), Emmie Kling Vieweg (fotboll), Wilma Sjöberg (innebandy), Dalin Ali (dans), Polina Golikova (rytmisk gymnastik), Wilhelm Ekblom (ishockey)

Årets prestation: Matilda Nilsson (judo), Asso Eliassi (handboll), Merta Sjögren (volleyboll), Elin Hellsten (inviduella idrotter), Jacob Lihagen (innebandy) Julia Olsson (dans), Polina Golikova (rytmisk gymnastik), Andreas Andersson (ishockey)

Årets manliga idrottare: Alexander Dahlin (judo)

Årets kvinnliga idrottare: Tove Hansen (judo) nominerad till detta pris var också Merta Sjögren (volleyboll)

Grattis!!