GYO-dagen för åk 9
16 januari 2020

Att välja gymnasieskola och program är ett stort och viktigt steg på väg mot vuxenlivet. Oavsett om du är säker eller osäker, att göra val i livet är aldrig lätt och det är alltid bra att undersöka vilka alternativ du har – vad du väljer men också vad du väljer bort.

GYO-dagen är en prova-på-dag där elever i årskurs 9 och elever som går på Introduktionsprogram blir inbjudna att besöka Lindeskolans nationella gymnasieprogram. Du som elev får möjlighet att prova på hur det är att gå på gymnasiet. Du får vara med under lektioner i programmets karaktärsämnen och du kommer få information av elever och lärare. Genom att delta på Lindeskolans GYO-dag blir du bättre förberedd inför ditt kommande gymnasieval. Vi ser mycket fram emot att få träffa dig och presentera våra utbildningar.
Anmäl dig senast 10 januari.

Länk till anmälan